Bloggintresserade

söndag 16 september 2007

Självmordsbombare ? Vaaa ??? Felskick Nääää !!!

God Morgon På Er... Ha en härlig Söndag.


 


Fick ett konstigt meddelande här inne för en stund sen. Kan hända att personen skickade fel, (vilket jag inte tror) men det va överskriften jag hängde upp mig på.


Självmordsbombare  ???


Det hängde inte ihop med resten av meddelandet så därför reagerade jag....


Va fan är det med folk, dom skriver så man inte begriper ett jädrans dugg.


Den ena rapar grodor i gästboken medans den andre (som jag har sagt till innan att han inte behöver skriva om han inte har nåt vettigt att skriva) skriver konstiga saker med olika nick. Blääääähhhh....


Skriv till varandra vettja, ni får säkert jätteroligt tillsammans  =)


 


Nu ska jag krama kudden..


 


Puss I Pannan Dear Friends...


 


5 kommentarer:

  1. Låt dom skriva till varandra! Så kan dom ha ett under bart liv, och vi andra får va ifred! Bra Illena! Go morron förresten! Kram på dej

    SvaraRadera
  2. Låter som en utmärkt idé. Låt dom terra varann och låta alla andra vara ifred. Morning och kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Du är inte ensam om att få dessa sjuka individer på dej. Vi börjar bli rätt många nu....Sånt här florerar i de flesta bloggar men jag undrar om det inte är värst här på Expressen - det började med Linda Skugge.....Ha en fin höstdag, vännen. Kram!

    SvaraRadera
  4. 000000000000000000016 september 2007 kl. 15:01

    de finns så mycke knepsaker... kan inte folk va snälla? Inget rolit att drabbas..kramen på sej,damen ;)

    SvaraRadera
  5. vad tråkigt det här börjar bli,. varför måste folk vara elaka mot varandra,. vad för slags liv har dom,. jag blir så less,. men vi andra tycker om dig min vän,. radera bort otygen,. kramar

    SvaraRadera