Bloggintresserade

söndag 23 september 2007

Några förslag på resor till värmen ?

 












 

 


Tack goa Kvast för att du va inne o väckte mig  =)

Nu slapp jag sova hela dan...   Visserligen är jag trött

så jag skulle kunna sova o sova igen.

Ja, jag har sovit länge i dag o de va skönt.

 

I dag har det varit varmt ute, riktigt härligt väder så vi gick en runda

innan.  ( flera rundor under dagen )

Ser framemot kvällens tv....

Miami Ink - Ensam mamma söker - The Unit, sen är jag helnöjd..

Ensam mamma kan väl kvitta, men det är ändå lite intressant att se hur

dom tänker.

 

Ska sätta mig o kolla lite på resor.. Blev sugen på de. Nej jag ska inte åka nu, men vi planerar

att åka när mamma pensioneras om några år....

 

Tittar in lite senare o skriver mer.

Ha en fin kväll

Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. 000000000000000000023 september 2007 kl. 21:12

    och drömma dej bort? Ha en mysig stund bland resebroschyrerna..Kram å puss på dej mä ;)

    SvaraRadera