Bloggintresserade

söndag 30 september 2007

Kväller

 

 














 


Tomt - tomt -tomt i huvet. Sätter mig i pausen på Miami Ink o

skriver en rad.

Jag älskar det programmet. Dom är så duktiga.

Har varit en regnig grå dag "igen".. Börjar bli lite tråkigt med allt regn nu.

De är livsfarligt med alla blöta löv, jisses va halt de är..

Halkade till innan så nu ska jag beställa skor med inbyggda brodddar

som inte syns....

Jag halkar alltid på vintern så den här vintern SKA jag ha såna skor i alla

fall när jag är ute med Teddy.

 

Fick ett nytt skick på msn om virus...

ÖPPNA INGET även om det är från era vänner på listan utan att fråga innan

om det är dom som har skickat...

Lägger in en bild som visar hur detta såg ut oxå.

 

Sådär ja, då va Miami Ink slut... Nu är de Ensam mamma söker som står

på tur..

Tittar in sen o skriver lite OM jag inte somnar som jag gjorde i går.

 

Puss I Pannan

 

 








 


OBS KLICKA ENDAST PÅ KRYSSET SÅ DET STÄNGER NER MSN RUTAN - INGET ANNAT

    

 

3 kommentarer:

  1. -att du är piggare igen och att värken mildrats under helgen.. Självklart att du ska köpa skor med inbyggda broddar..bättre det än brutna ben

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000030 september 2007 kl. 23:43

    jag fick åxå ett såntdär innan ida.Ja stängde ner KVICKT!Ja blir nervös av sånt däringa,usch.att man inte kan få ha sina grejer ifre utan att nån vill förstöra.Suck.Annars har de varit trökda ida ;/ Nattikramen på sej lilla du :)

    SvaraRadera
  3. sov så sött...kram

    SvaraRadera