Bloggintresserade

tisdag 25 september 2007

Tråkig dag igen

 










 

  

 

 
Sitter här o väntar på att kaffet ska rinna ner.

Det regnar ute o blåser, det är inget skönt väder alls i dag.

Har suttit o försökt komma på vad jag ska ha på Ica, allt precis

allt är slut. Men jag ska inte handla allt i dag, utan bara de viktigaste.

Det värsta är att vara utan mjölk, ojjjj undra om jag har några droppar

till kaffet ?

Hmm skulle kolla de först.

Waff waff låter det ute, det är nog pudlarna,,, waff woff muff låter de här inne nu..

Ja rätt gissat de va Lilleman.

Hold on...

Sådär ja,,, de va inte tillräckligt med mjölk , men de får gå,, gott va de.

 

Känner mig tom i dag, rätt konstigt med allt speck jag bär runt på.

Nää nu får jag skärpa till mig.

Det kanske känns bättre när jag har handlat så jag åker nu i stället.

Ha en bra dag o regna inte bort är ni snälla, jag skulle vara så vilsen utan er..

 

Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. 000000000000000000025 september 2007 kl. 19:37

    Att va behövd och saknad ;) det värmer gott,vännen ;) Tittade du på Hemtillgården ida? Usch,det blir värre å värre där... Hon är grym,hon,Alans dotter...Egentligen vill ja inte titta men kan inte förneka att det är spännande. Ha en go kväll,kram ;)

    SvaraRadera
  2. en ny dator, stationär. Så här ska inga åskväder mer få en chans. Sitter på lånad f n och går runt lite i bloggarna. Önskar dig en fin afton, kramen!

    SvaraRadera