Bloggintresserade

fredag 7 september 2007

Firar 30 år med släkten

Fy 17 vad tråkigt det är att tvätta. Nu är allt klart - nää ju ljög jag. Jag har inte vikt ihop all tvätt.


Har känt mig låg i dag. Har tänkt väldigt mycket. Fasen om man inte kunde släppa alla tankar nångång.


Jag har inte ens orkat blogga, ändå skriker de BLOGGA NUUUUU...


Jag måste erkänna att jag blev lite full i skratt innan. Mamma säger alltid till mig att jag ska köra lugnt o hålla hastigheten. Sure.....


I dag när hon kom hem från stan märkte jag att hon va på dåligt humör.... Då säger hon att hon hade kört lite för fort o polisen hade sått där med kameran. Så nu har hon ett brev att vänta... Hon tror att de kan bli mellan 2000 - 2400 kr...   Ja de är inget att skratta åt, för jag tycker synd om henne. Hon är alltid den som säger till andra o håller själv hastigheterna... Ja där rök mina julklappar  =)


Gjorde en omelett innan, den va jättegod, men jag kunde inte äta. Konstigt för jag kan alltid äta. Men det märks väl till slut när man inte mår bra. Gör ju inget finns mycket att ta på här.


På Lördag ska vi ha släkt kalas. Vi firar att vi har träffats varje år i 30 år... Inte illa... Tänk att jag känner inte ens halva släkten. Undra hur många vi blir,, eller hur många vi är. Hoppas nån har tagit reda på det.


Den här gången är det på hemmaplan i Månsarp. Ja de är antigen i Månsarp eller Vaggeryd.


Blir till att plocka med kameran o ta många kort. Håll tummarna att jag kan gå. Ah jag SKA gå...


Marcus o Nina kan inte komma, det är jättetråkigt. Nina skulle jobba hela dan, o Marcus ville väl inte åka utan henne *suck* Man vill ju visa upp sin "lille" pojk  =)   *sträcker stolt på mig*


Har ju fått städat i dag, så nu är det jättefint igen. Sanna o jag hade mysigt, vi fikade o pratade lite innan hon började.


Pratade med Eva innan, hon hade varit med mamma i stan, så hon följde med mamma hem. Hon ska komma hit o ge mig massage nåndag, hon hade kunnat ge mig de i kväll, men jag såg hur ont hon hade så det ville jag inte. Jag lovar,,,, de finns ingen o då menar jag ingen som kan massera som hon kan. Bara jag tänker på de så ryser jag..  Kanske ska göra upp ett schema vilka tider i veckan hon ska komma =)


Nä nu ska jag smörja in mina fötter så dom blir mjuka o goa,,, annars klarar jag inte av att se dom blääääääääääsch......  I morgon åker dom i fotbad, då ni,,, blir de sexiga fötter hehehe..


Sov gott med er. Hoppas att ni har haft en riktigt bra dag/kväll...


Puss I Pannan


 

7 kommentarer:

  1. Det händer lite trevliga saker för dej i helgen såg jag. 30 år är inte dåligt..
    synd att din grabb inte kunde delta =/
    Å varför kan du inte äta? de måste man göra.

    sköt om dej å ha en fin helg!
    kram

    SvaraRadera
  2. inget kul så onödiga pengar..Du hoppas verkligen att du kan hänga med en stund i alla fall...krya på sig/Blessing

    SvaraRadera
  3. Så tog jag lite bilder också, kram igen:)

    SvaraRadera
  4. 00000000000000000007 september 2007 kl. 18:21

    GLAD åt fötter,utan dom så står man sej slätt...va de inte så nånting Povel sjöng? Ha en fin helg.Kramen å pussen ;)

    SvaraRadera
  5. och önskar dig en trevlig helg,. hoppas du får nya krafter,. har inte så mycket energi jag heller,. men blåser det lilla jag har till dig,. hoppas du får kul på släkt kalaset,. ta mycke kort,. kramar

    SvaraRadera
  6. hoppas du får de riktigt trevligt me släkten ikväll...unrar om du har 10 muffins kvar:))....puss påre..hörs.

    SvaraRadera