Bloggintresserade

lördag 10 mars 2007

Lååååångsamt Lååååååångsamt



2007-03-07 02:45



 



Ja då har jag fått
ytterligare ett mail från expressen som lyder;



 



Det är kanske ingen tröst - men låååångsamt, låååångsamt
förbättras "ombygget" av Expressen.se. Du har tydligen en jäkla otur
som inte kommer in. Men vi kan inget annat göra än be dig försöka igen i
morgon.



Mvh, webmoderatorn



 



Nej tyvärr så är det igen tröst. Nu kan jag kolla på en del
profiler, vissa bloggar. O dom skriver för fullt.



Det får mig att fundera på om det skulle kunna vara nåt i min
dator som gör att det sätter stopp ?



Nää jag tror inte de. Jag får väl vänta tills senare i dag. Pust
stön o stånk.



Har suttit o lagt puzzel inne på zylom.  Det lugnar lite. Brukar titta in lite då o då
o spela.



Eller ta en betapet..



Kollade innan på American Idol. Vissa är inte kloka. Jag fattar
inte hur dom kan med o göra bort sig så. En hon talade minsann om för Simon att
han inte kunde något om musik. Hon hade varit sjuk i över en vecka o va torr i
halsen. Hon fick lite vatten o försökte med en annan låt. O det lät ännu värre.



Vissa kan inte förstå att dom sjunger hemskt. Medans andra sjunger
underbart.



Jag gillar Simon, Paula, Randy.. Jag trodde Simon skulle krypa ur
skinnet ett tag.



Nästa gång blir det nog också bra, av det lilla som dom visade i
kväll.



 



Hej Hopp Gummi Snopp.



 



( än har inte vykortet kommit tillbaka )





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar