Bloggintresserade

söndag 11 mars 2007

Vilken jädra smäll


Vilken tung, grå, trist dag. Jag är så trött så jag är yr.
Händerna o fötterna har svullnat på mig, som kuddliknande blåsor. Det kliar som f-n. O gör ganska ont.  Ska blöta handdukar o vira om, det är så skönt när det är iskallt.
Nä i dag är en jobbig dag med värken.

kköjfa lj                 dkklööoooooooooei

Hahaha ja så blev det av att det small till så jag hoppade högt.
Vilken smäll. Fattar inte hur många smällare dom sparar. Snacka om att det ekar mitt inne i ett bostadsområde.

Nä nu får jag nog lägga mig en stund.
Ha de gott


1 kommentar:

  1. hoppas du känner dej bättre nu...håll inte på o sitt vid datorn inatt utan försök o ligg o vila ..du kan ha en potta vid sängen:) till Teddy så du slipper gå ut...kram

    SvaraRadera