Bloggintresserade

lördag 31 mars 2007

Kvälls kvisten

Vilken
härlig dag det har varit. Underbart väder. Sen har Marcus o Nina varit
här, det har varit så trevligt. Fixade med lite mat, vi pratade,
tittade lite på tv. Nina o jag va ute o gick 2 ggr.  Det kändes
bra att prata lite.


Marcus satt vid datorn o kollade på hockey.

Dom fikade lite senare, jag tog bara lite kaffe.



Undra om dom har kommit hem än ? Dom åkte för en stund sen. Det va lite kyligare nu i kväll. Men det är ändå skönt.



Tilda kom innan
till mormor, så hon gick ut med Teddy en stund.  Jag hjälpte henne
att fixa till cykel hjälmen, den hade blivit lite stor i spännet.


När jag står o
fixar med hjälmen så ser jag katten komma rusandes på tvären i full
kareta. Sen tvärstannar han o börjar leka. Då har han fått tag i en
mus....


Det är så äckligt, o jag tycker inte alls att det är roligt när dom tar möss eller fåglar. Men det är ju i deras natur.



Det värsta är när dom stolt kommer hem med "middagen"..  Det är inte roligt.



Oh vad trött jag är Nöjd o trött. Ska kolla runt lite vad som har hänt här inne så jag inte missar något *S*



Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans.



Kramelikram




2 kommentarer:

  1. Tack själv för en trevlig dag och för komentarerna i min blogg.
    Här va man tydligen tvungen att bli medlem om man ska skriva, så jag fick ju bli det. Det va skönt att få prata lite innan.
    Sköt om dig! puss och kram Nina

    SvaraRadera
  2. jag tyvärr så måste man vara medlem för att kommentera. Roligt att du skrev här.
    Jag tycker oxå att det va skönt att prata. Det kändes jättebra.
    O tack igen för blommorna.. Hoppas att ni sover gott sen.
    Hörs puss o kram

    SvaraRadera