Bloggintresserade

lördag 24 mars 2007

I dag är det vår väder

Så härligt det är ute. Ska snart ut igen. Ska upp till min moster o släppa ut hennes katt, ja katten ska ju in sen igen.. 

Åt frukost vid 7 tiden i morse, sen sov jag ett par timmar efter det.



När jag vaknade
så såg jag att jag hade fått post. Blev väldigt osäker på vilken dag de
va. Jahaa jag trodde ju att det va lördag, men då är det visst fredag i
stället. Ja man blir ju veckovild,,,, ehhh heter de veckovild ?, det är
svårt att hålla reda på vilken dag det är i alla fall när man går hemma.




Jag kollade på kuvertet o det stod;



Till                     
Annei


FRån          TiLDa





     ett stort hjärta här med en söt liten säl i

                                                               
här gjorde hon en stjärna




Det va fortsättningen på sagan jag gick i går.  Snacka om att sånt här är bättre än medicin....



Jag får se om
jag kan skanna in teckningarna, jag ska leta reda på cd skivan. Men nu
ska jag kunna få in mina bilder som jag tagit med min kamera...




Ha är härlig dag för det ska jag ha.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar