Bloggintresserade

onsdag 21 mars 2007

Testa att sväva över Grand Canyon

Jag höll på att sätta kaffet i halsen när jag läste Aftonbladet..
Fritt fall på 1 200 meter... Kostar 200 kr...
Aldrig att jag skulle gått ut där.  Jag har svårt att stå på en stol, jag tycker att det är obehagligt.
Fy fasen...  Kan inte sluta rysa...

Tror jag ska börja läsa Aftonbladet mer, den är bättre än expressen. Sorry, men så är det. Det är bara strul , segt o jäkligt.


Aftonbladet ( turistmål )

Bilderna är lånade från länken ovan.








1 kommentar:

  1. Jag skulle aldrig lägga 200 kronor på att gå ut där, för med min tur så skulle skiten säkert spricka just då... !! :)) Förresten, jag var inne o kikade på betapetsidan, men jag är ju så trög så jag vet inte hur man spelar. Har aldrig spelat det vanliga alfapet heller... *S* Kram kram

    SvaraRadera