Bloggintresserade

tisdag 20 mars 2007

Lost In Space


Jahaa då har man skapat en ny google grupp i stället för en msn grupp.
Det sägs att dom ska stänga där, när vet jag inte. Men det är lika bra att vara ute i tid *S*

Som vanligt sitter jag o pratar med Anita .. Jag skickade en inbjudan till hennes gmail. O det lät så här;

- Va
- Ja din google mail,, gmail.
- Men det har inte jag.
- Jooooooooo det har du.
- Har jag väl inte.
- Men herregud, det vet jag ju att du har. Säg inte emot mig.
- Ja men, ja men, jag vet inte.

Så jag sa vilken adress hon hade, så hon kunde logga in.

- Men denna har inte jag ????
- Jo men det har du väl.  Du kom ju in
- Ja men den kommer jag inte ihåg.
- Ja de va en helt annan sak
- Men denna har jag inte skrivit med ?!.
- Nähää ok då,, då har jag väl skrivit tillbaka till mig själv.

Jag hade några sparade mail som jag hade skickat från  2005 o 2006.

- Jahaa men jag har inte skrivit till dig ?
- SUCK

Vilken tur att du vet om vad du har... Vilken tur att du har mig... Snacka om att vara lost in space... hahaha...

Ja då har det blivit några bilder, fast bara en till mig själv o några till en annan som jag har hjälpt.

Har fortfarande inte kommit in så jag kan svara i min mail här. Tröttsamt.
Kan inte heller komma in på dennes profil så jag kan skriva i bloggen. Ännu mer tröttsamt.

Hahahahaha blev så full i skratt..
Nu sitter hon o hittar inte sina saker i favoriter, hon fattar inget. Sen säger hon ;

- Är jag knäpp eller ? O ännu snabbare säger hon, DU BEHÖVER INTE SVARA.
Hahahaha ja Anita du är knäpp..

Vet ni , det finns ingen som kan tugga tuggemi som Anita. Hon tuggar f-n så löständerna klapprar, sen surplar hon på det så det ilar i hela skallen på mig...  Usch................. *S*

Nä gott folk. Händerna under täcket o sov gott.

Puss & Kram



Dont get lost in space.........




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar