Bloggintresserade

tisdag 13 mars 2007

Kvitter Kvitter


Nu har jag verkligen tittat runt på nätet. Jobbat med psp o lagt ut bilder på photobucket.

Fåglarna börjar kvittra ute. Man ser hur det börjar tändas i några fönster. En del går upp tidigt *S*.
En del lägger sig sent/tidigt *S*

Ska ut för en liten kiss med hunden, sen krypa ner i sängen. Hoppas att vi får en lika härlig dag i dag.

Har haft svårt att läsa expressen, får upp massor med konstiga html koder. *tröttsamt*

Har pratat med banken i dag oxå ju. Om mitt ppm spar. Jag har bytt mitt sparande.
Har inte det intresset så jag sitter o håller koll på hur dom ligger till. Eller jag kan inte. Men det skulle nog vara roligt att lära sig lite.
Tänkte se hur det funkar.

Ha de gott.

Puss & Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar