Bloggintresserade

lördag 17 mars 2007

Sussa Gott

Har legat i sängen o kollat lite på tv. De är inte mycket att ha precis. Filmer som dom sänder om o om igen.
Ska stänga ner datorn nu o försöka somna.
Det regnar o blåser ganska mycket ute. Läste innan i expressen att det hade varit gräsbrand här.. Man ska se upp för det är torrt.. Ehhh vart då ?
Det är de inte här. Det har regnat i flera dagar.

Funderar på om jag ska ta "fästing" sprutan eller inte ? Har alltid medel till djuren, men det kommer ju fästingar på dom ändå, fast inte lika mycket.
Jag HATAR fästingar, jag får nästan ångest när jag tänker på dom, känner hur det börjar krypa på hela mig... *ryser*
Ja de får nog bli en spruta.

Anita, jag ropade på dig på msn nyss, men du sitter nog o myser med familjen innan du åker hem i morgon. Vet inte om vi hinner höras innan dess. OM inte, så hoppas jag att du har dammat av mattan så du flyger säkert hem *S*...
Glöm inte pass, pengar, piljett, o p-piller *S* ok priten oxå då..
Ha de gott på resan hem. Du ringer mig så fort du kan, även om det är natt. Kommer inte ihåg när du skulle vara hemma.
Sköt om dig, o du,,,, låt bli piloterna denna gången. Du vet att du får flyga som bagage annars.... Fast det är klart att då har du ju rullen jämte dig *S*.....
Hoppas att du kan sova nåt i natt. Va inte orolig. Det är ingen som rövar bort dig *S*...

Puss o Kram

Sov gott alla där ute.





1 kommentar:

  1. Jaa, fästingar är äckliga små kryp!! Fast jag gillar inga kryp, varken mygg, spindlar eller envisa flugor... Det är det värsta med sommaren! :) Ha en bra Lördag!! Kraam

    SvaraRadera