Bloggintresserade

fredag 30 mars 2007

Äntligen kom Kyssen. Den efterlängtade Kyssen.

Sista avsnittet i Lets Dance. Är lite tråkigt, nu det sista har det bara varit toppen par...



Det va jobbigt när Brandeby fortfarande va kvar. Det va ingen dans
tävling då, utan en popularitets tävling.  O så poppis är inte
han.



Först ut är Martin o Cecilia....
Vilken start.... Helt otroligt underbart. Inte ett fel. En sån otroligt
laddad dans. Jag rös när dom dansade. Jag skulle inte ha något emot att
bli förd O förförd av Martin. Come to mama ;)

Måste ju få klämma till lite *S*



Poäng; 10 10 10 10............. Själv hade jag gett det dubbla.  Ta hem detta nu....



Dans nr 2 ;  Inte
lika bra som första dansen. Jag tyckte att dom kom av sig.  Men
herregud, han slänger med Cissi som en liten trasdocka.  Helt
underbart, jag hittar inga andra ord.



Poäng; 9 8 8 9 Nääää fan, för dåliga poäng.



Showdansen kvar.. Vilken kupp... Ja jädrans, vilken dans. Vilket
nummer, jag skrek när kyssen kom. För att vara stor, så är han jäkla
smidig.  T om mamma ringde in o frågade om jag tittade så jag inte
missade dansen.

Snyggt snyggt. Läckert....



Poäng; 9 10 10 10.... Ett fel här,, skulle varit en 10;a i stället för 9;a.



Haaaa vissste jag väl, dom ska på dejt lördag... Nu äntligen sa dom att det va mer än bara vänskap. Lycka till.





Tobbe o Annica....  Gick oxå väldigt bra, snygg dans. Tobbe Tobbe,,, vilken tur att du inte tappade Annica.  Kunde gått illa.



Poäng; 9 9 9 8 .....



Dans nr 2 ;

Ja hur ska detta sluta ? Nu får han använda samba röven... Han ser ut som en liten fladdermus *S* förlåt Tobbe.

Ja jag kan ju inget annat än att säga att det va toppen... Snyggt dansat. Det blir inte lätt för Martin o Cissi.



Poäng ; 9 10 10 10... Rättvisa poäng för en bra dans.



Men jag hoppas verkligen på Martin... Martin... Martin...



Show dansen ; nä den här dansen va inte mycket att ha, inga vidare rörelse... Synd att det strulade med brallorna...



Poäng; 10 9 9 9... Nää va fan de va för höga poäng... Skit oxå... Orättvisa poäng.





Det va bra dansat av dom tidigare dansarna. Ebba är duktig. Hon har vuxit mer o mer.



Då kommer resten av dansarna.

Man skulle kunna tro att Anna Sahlin inte har gjort annat än att
dansat. Vilken jädrans kropp hon har. Avis ???? *host* näää inte då.
*suck*

Lasse, det gick ju riktigt bra med uppträdandet.





Ring o rösta på Martin o Cecilia...



Vem vinner ?



Martin - Cecilia

eller

Tobbe - Annica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar