Bloggintresserade

måndag 19 mars 2007

Go kväll i stugan.

Hoppas att ni har haft en härlig helg. Kan ju säga att jag har haft bättre helger ...

Har varit o handlat lite i dag, behövde inte så mycket. Va på apoteket o löste ut lite sovapiller. O Axelur.. Ja till djuren *S*
Snart blir det fästingmedel oxå till dom. O som sagt kanske en spruta till mig själv. Måste kolla upp det där lite.

Ringde till syrran innan o pratade med henne o Tilda. Tilda sträckte till nacken i går när hon skulle stå på händer, så hon hade fått vara hemma från skolan i dag. Hon hade sovit väldigt dåligt i natt oxå. Inte bra. Sa till syrran att ge henne en alvedon när hon lägger sig, så musklerna får en chans att slappna av lite. Det är inte bra om hon går med värk för länge.
Stackars lilla snoppan. Men hon skulle gå till skolan i morgon om det inte hade blivit sämre.

Marcus har jag inte pratat med på två dagar tror jag de är. Han jobbar som vanligt.

När jag va på Ica så träffade jag M o F.. F är klasskompis till Marcus. Honom har man skojat med många gånger *S*. Han har fått sin dos av mig hehe...
Hans mamma är en helt underbar människa. Hon är så stark. Jag kan inte gå in på detaljer. Men jag blev glad att se henne må så bra i dag. 
Det va i somras som jag såg henne sist.
Håller alla tummar o tår. Tänker ofta på dig.

Är det nåt bra på tv i kväll ? Nähää inte de. Ja vad ska jag göra då ?
Får göra lite nytta o plocka in disken i maskinen kanske. Ja de är ju inte så mycket...
Jo fan, det är ju Prison Break.............Ja de hinner jag gott o väl *S*.
Hej hopp gummi anka







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar