Bloggintresserade

måndag 26 mars 2007

NY BLOGG

Nu
har jag tröttnat på expressen o deras strul. Det är inte roligt för jag
har ju ändå kommit en bra bit på väg här inne. Det är många man har
skrivit till osv.




I alla fall så hittade jag en sida som  va mycket finare, o där går det undan. Helt gratis *S*



Än så länge kommer jag väl kanske att skriva här. Får se hur det funkar.



Jag skrev till dom innan o visade smårutorna som kommer upp. O svaret jag fick på den här va







Kan du spara om
den bilden o skicka den igen för det går inte att öppna den, det står
att dokumentet inte innehåller någon data...


Ehhhhh det är ju precis det bilden säger ju.



Jag sparade i alla fall om den, o skickade den igen, men nu med en till bild där det står







O jag fick inget svar !!!!!!!!!!!!



Som sagt va....



Min nya blogg heter likadant .. Den finns här



Blogga Mig Hit O Blogga Mig Dit








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar