Bloggintresserade

lördag 31 mars 2007

Får man inte ha en egen åsikt ?

Här sitter jag o skriver i forumet ang Lets Dance.. När jag kollar in
igen efter en liten stund så har dom plockat bort mitt inlägg.
Herregud, jag skrev inget elakt på något sätt, utan skrev vad jag
tyckte.  Tycker att det är konstigt att dom väljer att plocka bort
inlägg som är snällare än flera av dom som står där. Sjukt
..................



La nu in ett nytt, men det passar väl inte expressen heller.. Kanske
inte ens kommer in på min blogg i morgon, den kanske inte finns kvar,
för här inne har jag inte varit rumsren.



O vad va det för hemskt med mitt sista inlägg eftersom ni plockade bort det ????

Jag skrev  inte värre än det som redan står skrivet. Så man fick inte ha sin egna åsikt i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar