Bloggintresserade

lördag 17 mars 2007

Jädrans värk

Fy fasen vilka dagar det har varit nu.. Jag får så ont i musklerna när det blåser ute. Det känns som tandvärk i skelettet, musklerna krampar  o jag blir helt slut. Man blir lessen o grinig. Gick o la mig halv 7, är bara uppe för att ta en värktablett sen ska jag krypa tillbaka till sängen igen.

Marcus ringde i går natt när han åkte hem från jobbet. Han är helt slut. Han har haft denna dan ledigt, sen går han på i morgon natt igen.  Älsklingen, jag hoppas att du får jobbet du sökte. Vi får se vilken dag det blir nästa helg som ni ska komma.

Lilla Tilda sov hos mormor natten som varit. Sen i dag så kom dom andra två, Linkan o Nanna.. Det är så roligt för dom livar upp det så man glömmer värken lite.

Det kommer att bli en lång o jobbig natt när man är så trött men ändå vaknar efter en timme eller två o måste upp o röra på sig. Tänk om jag fick sova en hel natt,,,, bara för en natt, det är många år sen jag gjorde det.

Hoppas att alla där ute har haft en bra dag i blåsten.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar