Bloggintresserade

fredag 16 mars 2007

Vilken natt *S*


Fick att mail från en tjej som varit in på min hemsida o tittat. Jag fick beröm o det är ju alltid roligt. Hon ville ha lite hjälp med sin sida, men jag fattade inte hur den funkade, så jag har hjälpt henne med en sida på spray som jag hoppas att hon gillar. Ja den är ju inte klar på långa vägar, men jag har banat vägen för henne lite. En hemsida tycker jag inte ska bli helt klar, det är nåt man ska jobba på hela tiden.
Vi har pratat i flera timmar på msn, hon är jättetrevlig. Kul med nya vänner.

I går när jag va ute med hunden så hörde jag nån som ropade Hej högt.... Jag tittade mig om o vem ser jag inte då ?
Jooo surkärringen...
HON ropade hej... Snacka om att bli förvånad.
Men det tyckte jag va roligt för jag stannade o pratade med dom, o det kändes bra.
Får väl hoppas att hon tänker sig för lite nu. Jag vet att det inte är lätt för hon mår dåligt. Men då kan man ta emot den hjälpen som vännerna erbjuder henne.

Annars har det varit en lugn dag. Mamma va här o firade mig med jättefina blommor.

Fan nu höll jag på att göra en Anita............
- Vad är det ?
- Jag höll på att stänga ner det jag skriver.

Bloggen har strulat i dag/igår. Ja nu oxå,, så jag vet inte om det går att publicera ?
Kollade i ett nytt fönster o det står bara error....

Nu gott folk så är det läggdags.
Hoppas att dagen/natten varit bra.

Puss & Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar