Bloggintresserade

torsdag 15 mars 2007

God Morgon


Hoppas alla har sovit gott inatt. Ja ok det är väl inte riktigt morgon än, men snart är det de.

Nu i kväll har jag jobbat lite med mitt psp. Pratat med Anita, o tagit några parti BETAPET, självklart så förlorade jag 3 o vann en *suck* Vet inte vad jag tänker med, jag tar fel på bokstäverna. Lägger i stället för att rensa.
Jaja, det är roligt att spela.

Fick ett sms av Marcus innan vid 3 i natt där han skrev;
- Grattis på födelsedagen din gamla hagga. Älskar dig puss puss.

Jo man tackar ja. Hagga, han ska få för hagga när han kommer hit.

Jisses jag tror jag smäller av... Sitter ju o pratar med Anita o hon ställer en dum fråga...

- Anneli har jag mina mail kvar när jag kommer hem till Sverige ?
Alltså dom som ligger i min hotmail ?

- Ehhhh vad tror du ?

- Ja men jag vet ju inte ?

- Anita, du skaffade din mailadress innan du åkte till Brazilien första gången, du har varit där två ggr, o åkt hem lika många gånger. Har du den kvar ?

- Ja ?

- Och ?!...

- Jo men jag menar allvar säger hon. O jag vet att hon menar allvar när hon frågar mig.

- Sålänge du inte slänger något i din mail så finns det ju kvar, eller ?

- Jahaa ?

- Men gör den de ?

- Jaaaaa

Lika dant frågar hon om hennes bilder som finns i datorn i Brazilien finns på hennes dator här hemma i Sverige...

- Har du tagit med dig bilderna som du har i din dator här då ?

- Nej.

- Nä men då har du ju inte dom bilderna här hemma.

- Varför inte de.

- SUCK............

- Om du vill ha med dig dom bilderna hem, så får du bränna ner dom på skrivor o ta med dig hem.

- Jahaa.

- Aaaaaaaaaaaaaa.

Jaja, såna samtal har vi.. Dom är ofta roliga. Dumma frågor får oftast dumma svar... *S*

Oj så tyst o skönt det blev i luren nu. Hon åkte ur från msn.

Ett år äldre i dag. Vart tar tiden vägen ?

God Natt alla bloggare , ja ok icke bloggare oxå *S*

Puss & Kram

glömde ju säga att jag har inte hört nåt från gnällkärringen i dag






4 kommentarer:

  1. den var fin den bilden ..ska lära mej o göra en såån...hoppas du har en bra dag idag..o att sonen kom o fikade ..måste garva lite när jag läste vad du skrivit ..fasiken ja som e så intelegent ok lite i alla fall.datorn e rena grekiskan tycker jag man ska kanske gå en kurs men jag tror jag skulle bli utslängd efter första lektionen .. inte för att jag skulle förstå varför men så skulle de bli:)) ha de bra nu o kram

    SvaraRadera
  2. Ja du som är sååå INTELEGENT *S* behöver nog inte gå någon kurs. Du klarar dig utmärkt,,, som du själv säger
    - Jag kan själv.
    Marcus har inte varit här i dag, han har inte tid, han jobbar natt hela veckorna, så dagarna går åt till att sova. Men det blir kanske nästa helg. Inte så noga.
    Mamma har varit här med jättefina blommor, t om nya sorters blommor. Det växte pengar på dom *S*

    Jo du ,,, OM du skulle bli utslängd så kan jag tala om för dig varför.
    För du kan inte hålla tyst 5 sekunder utan tjatar hela tiden. Det går inte förstår du..... Men det har jag redan sagt till dig mellan dina olika meningar..

    Puss & Kram o tack igen.

    SvaraRadera
  3. Nu är jag på jobbet, och då kunde jag äntligen skriva lite.. Fattar inte varför det inte fungerar när jag är hemma! Mycket märkligt måste jag säga... Får åka till jobbet enbart för att blogga...hehe... Kram på dej

    SvaraRadera
  4. Nu är jag på jobbet, och då kunde jag äntligen skriva lite.. Fattar inte varför det inte fungerar när jag är hemma! Mycket märkligt måste jag säga... Får åka till jobbet enbart för att blogga...hehe... Kram på dej

    SvaraRadera