Bloggintresserade

fredag 16 mars 2007

Vilket härligt väder

Har precis kommit in, vi har varit ute en bra stund.. Det blåser ganska bra, men solen skiner.

Jag vet inte vad jag tänker med eller på för när jag skulle ge Teddy mat nu så delade jag skinkan men jag la den inte i hans matskål utan den la jag i slasken, men jag rör ändå om i maten ????
Ja så är det när man bara är..........

Fick ett sånt där trevlig telefonsamtal från en försäljare,, hmmm jag har ju gjort så att ingen ska kunna ringa ? Men det finns väl en o en annan som kan slinka förbi där oxå.
Hon ville INTE sälja något utan skänka bort det mot portoavgift..
Ok ?? Får jag inte betala då ?? *S*
Jag hatar såna samtal, så jag va på väg att lägga på när hon fortsätter pratar efter att jag har sagt att jag inte är intresserad.

Hon frågar om jag känner till den o den produkten, nä svarade jag, jag vill inte ha.
Hon låter lite förvånad bara för att jag inte vill ta emot nåt som är gratis.
Jag är på väg att avsluta igen, då hon fortsätter o förklarar vad det är för produkter. Det är bara de att hon är så släpig o slö, nästan som Kristina Lugn o jag känner hur jag vill prata klart åt henne.

- Ehhhh den här ehhhh produkten ehhhh hjälper till mot ehhhhh ehhhh det... Vet du de ?
- Nääää
- Ehhh o den här ehhhhh produkten hjälper ehhhh till mot här vet jag inte hur många ehhhh hon sa innan hon kom på ordet.
- NEJ JAG ÄR INTE INTRESSERAD. Sen la jag på.

Oj vad fåglarna kvittrar ute.. Hmm de kanske är katterna som är på G ??
Nä då,, dom är inne nu *S*
Jag tycker att det är jobbigt när dom tar små fåglar.

Skatorna är så elaka mot katterna när dom är med ute på promenaderna, dom flyger ner o tucha till dom. Flyger ner o skiter på dom.  Bläää äckliga fåglar.
Där vet jag att inte katterna ger sig på dom *S*
Det är dom som får springa o gömma sig. Ja dom kan vara riktigt elaka.

Nä nu ska jag sätta på kaffe.
Ha de gott där ute.

Vårkramar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar