Bloggintresserade

söndag 25 mars 2007

Valuta för pengarna

Oj oj vad jag har skrattat...  Jag testade mina högtalare. Det va absolut inte på högsta...



Jag ringde in till mamma vi bor vägg i vägg. Jag hann inte säga nåt
förrns hon frågade oroligt om det hade hänt nåt. Jag fattade inget.

Ja men det skakar ju i hela kökek ???



Hon trodde att jag behvde hjälp o låg o knackade i väggen.. Stackars mamma hon blev rädd...



Men gud så jag skrattade... hahahaha de va riktigt roligt.





I dag har det inte varit något skönt väder. Kallt som tusan.  Grått o tråkigt.



Har inte hänt nåt speciellt i dag. Har legat med kramp i nacken, 
vet inte om jag har legat illa eller,, ja skit samma. Ont har jag haft,
men det är mycket bättre nu.



Mmmmm jag lyssnar på IL DIVO... Dom är underbara.

Vilken dröm jag hade om dom härom natten. Förstår inte varifrån alla sjuka drömmer kommer ?

Det är inte första gången jag drömmer om dom heller. Knasigt.

Nä nu får jag besök... Puss & kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar