Bloggintresserade

söndag 18 mars 2007

Sol, regn, snö, åska ?


Vad jag har sovit gott. Jag har inte sovit så här mycket på länge. Men jag har drömt o drömt. Jag fattar inte hur man får ihop drömmarna ?
Det kan ju vara sånt som man tänker på ,,,, på dagarna.. Men herregud många av dom sakerna tänker jag inte alls på.  Ja konstigt är det i alla fall.

Ännu konstigare har väl vädret varit i dag. När jag va ute med Teddy så strålade solen, fåglarna kvittrade. När jag hade varit inne en stund, så skiner fortfarande, men fåglarna hade tystnat. Det började regna, sen snöa,,, sen åska..... Allt på en gång. Snacka om sjukt !!!

Kanske inte är så konstigt att jag har så ont i kroppen, jag känner ju av väder omslagen..

Vill ha tillbaka våren.

Undra om Anita har kommit hem nu ? Hoppas att det gick bra med allt.

Jag är fortfarande trött, men jag ska försöka hålla mig vaken nu så jag kan sova lite i natt. Fast man kanske skulle passa på när man kan sova.

Asch jag sätter på lite kaffe i stället.

Ha de gott till nästa gång





2 kommentarer:

  1. jag vill oxå ha vår!! Söt vovve du har förresten!! :))) Betapet, vad är det? Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kommer inte in på din sida nu o kan skriva där, så svaret kommer här.

    www.betapet.com

    det är som alfabet. Det är jätteroligt, oftast så förlorar jag, men det bryr jag mig inte om. Det är bara skönt att bara vara.
    Om du loggar in där så kan du hojta till.

    Håll i hatten så den inte blåser bort. Sussa gott när det blir dags.
    Kram kram

    SvaraRadera