Bloggintresserade

lördag 10 mars 2007

Let´s Dance igen



Ja då sitter jag här o ska titta på Let´s dance.



Jag vet inte varför jag kollar på det för jag blir bara så
förbannad. Jag tycker inte att det är roligt längre nu sen Anna åkte ut förra
veckan. Jag fattar inte hur svenska folket kan hålla på att rösta på Brandeby.
Han vill ju inte vara med, han har inte velat de på länge. Hmmm svenska folket
kanske vill ha ihjäl honom…



 



Dermot har äntligen fått en son… Ohhh han ska heta Marcus,,,
precis som min egna son.



 



Gud vilket tillgjort skratt Agneta har.. De är precis som om
luften inte räcker till haa haa haa .



 



I dag är det
Paso Doble   o  Slowfox



 



Tobbe o Annika



Hahaha ja du Tobbe känner du dig som en Matador ?  Lite skraj eller ?



SNYGGT……… Vilken dans, vilket hopp, vilket avslut. Mycket bra
gjort….Bra kritik från juryn..



P 8 8 9 9    Snyggt !



 



Ebba o
Jonathan



Dom dansade väldigt bra. Hon va snygg, men kunde skippat dom vita
skorna till den klänningen.  Hon blir
bara bättre o bättre. Snyggt jobbat. 
Juryn : hon verkade sätta det svåra o glömma dom enklare sakerna.



P 6 7 8 8    Ja de va väl ganska bra poäng den här
gången.



 



Martin o
Cecilia



Ja du gumman sätt på lite kaffe *S*      Wooooooooooow,,, herregud vilken dans.
Jag bara ryser. Det va helt otroligt läckert. 
Det är så läckert när han för henne över hela dansgolvet. Säger som jag
alltid har sagt, dom är så gulliga tillsammans



Juryn ;  Tyckte att det va
bra, förutom armbågar som blev lite statiska Tony – De va skitbra



P 7 9 9 10   Orättvisa poäng…. 7;an är helt åt skogen för
låg.



 



Lasse o Ann



Undra hur många steg Lasse
tar i kväll ? Han flaxar mer med armarna än han rör på fötterna. Ja nu ska han
ju vinna allt. Hahahahaha de va som fan. Han dansade.. Har aldrig sett honom 


dansa så många steg som nu. Jag såg inte ens om han gjort nån
miss. Ja det gick ganska bra.. Får se vad juryn säger ; Juryn visste inte att
han kunde ta så många steg, höll rytmen. Klar förbättring. Ja positiv kritik.
Några MEN. Ska bli intressant att se dom poängen.



P  3 4 5 5  Helt ok poäng.



 



Erika o Daniel



Läckert. Hett. Passionerat. Här gick det undan. Hon är som vanligt
snygg. Dansade väldigt bra. Helt otroligt.



Juryn ; är givmilda med sina ord. Högt betyg. Med rätta.



P 10 10 10 10     Yeeeeeeees 
Det va dom värda.



 



Ja de va alla dansare.



 



Nä va fan ska dom släppa in After Dark i Lets Dance… Ta saken i
egna händer. Ahh hoppa upp o klappa mig i bakluckan, va fasen har dom där o
göra ?



 



Det är väl roligare om dom t ex utmanar Agneta att ställa upp på
en dans i pausen eller nåt.



Vilken gräslig klänning hon har. Hon ser ut som en hjulbent gris i
en avklippt fluff klänning



 



Ja då va pausen slut.  Nu
gäller det. VEM åker UT ?



 



Det står mellan ;  Ebba –
Jonathan  O  Tobbe – 
Annika…



 



Tobbe o Annika Yes…



 



Lasse är fortfarande kvar, jag fattar inte de. Jag tycker att det
är fruktansvärt orättvist mot dom som är duktiga…



 



Tack svenska folket.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar