Bloggintresserade

onsdag 14 mars 2007

Sussa gott


Fixat lite här o fixat lite där. *S*.. Njae, så tungt har det inte varit. Har pulat lite med mitt psp, spelat lite betapet. Hmm vann en gång förlorade två ggr... Lika bra att låta Anita vinna, hon blir så sur annars *S*

Det va bra mycket kallare i kväll, men ganska skönt ändå.
I morgon / i dag får jag nog åka o handla lite. Har varit utan kolsyra till min soda streem. Huuuaaaa... Får abstinens..

Vet inte vad jag ska handla till middag ? Jag är sugen på allt men ändå inget .

Jag förstår inte varför jag har sånt dåligt samvete för gnället som har varit i dag...
Det är ju inte mitt fel. Ja det kan ju inte bli värre än vad det är nu, så det är ju en liten tröst. *S*

Nu är det dags för en värktablett, o hopp i säng.
Vattna busken lite först...

Snart är man ett år äldre... Fy vad tiden går fort.

Har inte bestämt mig än om jag ska ha nåt än.. Det får tiden utvisa *S*

God natt o sov gott

Puss & Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar