Bloggintresserade

lördag 24 mars 2007

Pussade på magen

Vad
mycket annorlunda allt är i den här datorn. Att det lär ta tid att lära
sig att hitta nåt. Måste kolla allt innan jag ens börjar lägga in mina
saker. Jag saknar mitt psp, det kan jag ju erkänna. Får tuppjuck snart.




Har varit hos
moster o gett katten mat o nytt vatten. Mycket kärlek, men hon ville
inte gå ut. Kan ju inte tvinga henne. Hon är nog nöjd ändå. Dom är ju
tillbaka i morgon.




Åkte o handlade
lite sen, Teddy satt i buren i bilen. Han gillar inte att åka bil.
Eller att jag lämnar honom. Han skäller o gnyr till jag är tillbaka.


Har tagit ut kycklingfile som jag ska göra nåt med. Har inte bestämt vad det blir. Men gott ska de bli.



När vi kom hem så träffade jag mina grannar. Deras lilla son är så underbar.. Han är dryga 2 år ,,, tror jag.... 

Nästan det första han gjorde va att fråga va Tilda va...

Han är helt
såld på henne. Tänk när hon hade en lite kortare jumper, så man såg
lite av magen.. Han gick fram till henne o lyfte upp jumpern ännu mer,
så stod han o pussade på magen hur länge som helst.


En annan gång så skulle han pussa henne på munnen. Han är nog lik pappa kanske.... Dom har god smak båda två.



Nä om man skulle göra lite mat kanske ?

Ja det gör jag...



o du Tessan, lugna dig, datorn kommer, din beställning har inte försvunnit....  Min lilla sockerpulla...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar