Bloggintresserade

fredag 23 mars 2007

TREVLIG HELG

Vilken
dag. Har sån migrän så när jag hade varit ute med Teddy så gick jag o
la mig igen. Bara de att mamma har varit på VC i dag för sina ben.
Restless leg. Men nu trodde läkaren att hon kunde ha proppar i benen,
för hon har jätteont, o har haft länge. Så hon skulle bli kallad till
rtg. Hon hann inte mer än komma hem så ringde dom. Hon blev nog själv
lite rädd för hon trodde att hon skulle få vänta minst till nästa
vecka.


Så Tilda fick komma in till mig, hon gick till mamma efter skolan.

Så Tilda fick sitta vid datorn, o jag slappade i sängen. Linkan o Nanna fixade till nåt att käka hemma.



Mamma är hemma o det va inga proppar. Men värken har hon ju fortfarande kvar. Hoppas att hon får nån annan medicin nu.

Så nu är Tilda inne hos mamma igen. O jag ska hoppa ner i sängen.



Jag som ville sitta o njuta av min nya dator *S*...



Ha de gott allesammans...



Ha en trevlig helg.



Kramelikram








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar