Bloggintresserade

tisdag 27 mars 2007

Tur Anita att du läser tidningen åt mig *S*

Det är konstigt jag kommer inte in på andras blogger, bara min egna. Ja de är ju tur de menar jag..





Jag pratade med Marcus innan i dag, han är jättesjuk. Han har haft hög
feber sen i söndags. 40 *. Han hade varit på akuten i går om jag inte
hörde fel. Men dom sa att det va flunsan, eller så kunde det vara för
inflammationen i hans axel. Men det sista tror jag inte på.





Jag frågade varför han inte hade ringt o sagt till mig att han va
sjuk.  Men han ville inte oroa lilla mamma.. Hellre oroad än att inget
få veta. Klart att jag vill veta om han mår dåligt.


Krya på dig hjärtat.  Älskar dig.








Herregud jag har Anita i telefonen, hon sitter o pratar för sig själv,
rätt va det är säger hon sperma..  Ja undra vad hon gör. hahahaha...


Men jisses,,,, kåta ostron säger hon på engelska nu... Det är roligt
att lyssna på henne, hon tror inte att jag hör bara för att jag skriver.





Nu bytte hon samtals ämne, hon hade pratat med J innan, o åkt
motorcykel.... Näääääääää jag orkar inte... Nu läser hon i nån tidning
om en bussolycka,, en kvinna som klämdes fast. Nu är det Paris Hiltons
oskuld hon pratar om. Munnen går hela tiden på henne.


Tänk vad bra att du läser tidningen för mig,,, jag kan ju inte läsa själv... hahaha...





Nu sitter hon o gnäller om att hon är trött på skvaller, Tom Cruise bla bla bla,,, men ändå läser hon de...


Du titta kinesiskt par vägrar flytta... Jävla snyggt. Den hon kan hitta allt. Prata om allt, men ändå inte förstår man nåt.

1 kommentar:

  1. Tog ett tag innan jag kunde komma in i mina meddelande! Men nu är det klart och du finns i min vänlista! :) Jag läste oxå om det kinesiska paret, det är ganska coolt av dom att vägra flytta tycker jag. Nu ska jag masa mig iväg till jobbet... Ha en bra dag!! Kram

    SvaraRadera