Bloggintresserade

måndag 12 mars 2007

2,5 km

Har varit ute o gått 2,5 km. Vilka backar det är. Jag är helt slut i benen. Jag o grannen tog med hundarna sen gick vi.
Ahhhhh det va så skönt så jag ville skrika rakt ut...

Ja på tal om att skrika. När vi gick där så tyckte jag att det rörde sig inne på höger sidan i skogen. Men jag inbillade mig säkert bara.
Vi fortsatte att gå, pratade, o tjatade ännu mer.
När jag hör nåt, jag vänder mig om o får se en karl komma joggandes. Jag hoppade lite åt sidan, tjoade till ganska högt, sen såg jag nog ut som en fågelholk. Han blev nog lite chockad först när jag skrek till, sen skrattade han o sprang vidare.

Han fick sig ett gott skratt i alla fall. Ja vi oxå.
Har inte blivit nån mat än, men nu ska jag göra en omelett.. Det är smaskens..

Senare i kväll är det Prison Break... Missade förra avsnittet. Jag spelade in det men "råkade" spela över de. Jaja, shit happens.

Hej svejs grus o gnejs.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar