Bloggintresserade

måndag 26 mars 2007

Hur Tänker En Del ?????


Jag
har läst lite fram o tillbaka om Jimmy Jansson ohoten. Varför han blir
hotad har jag inte förstått i alla fall. Denbiten kanske jag har
missat. Någon har ju ett jävligt tråkigt liv sombara gör en sån här
sak.

Några av dom elaka inläggen i hans gästbok.


Jimmy Jansson (2007-03-22 - 13:32:40)

Jag älskar att folk skrver skit om mig, för jag är jättebög!!!

___________________________________


Sandra (2007-03-22 - 13:28:23)

Hej!

Det är din älskade Sandra. Maten är klar du får komma nu. Vilmer suger min bröst mjölk.
Puss och Kram
/Sandra

___________________________________

en sur jävel (2007-03-22 - 09:08:35)

jA sKA Skjuta dig på frölunda torg fattar du de din äckliga BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG ska häämta hela angered på dig

___________________________________

Gubbstrutten (2007-03-22 - 09:05:52)

JAG HATAR JIMMY JANSSON!!

___________________________________

peddot (2007-03-22 - 08:57:02)

Hallo!
Hej,
jimmy jag har rövknullat vilmer och spräckt hans lilla stjärt denvar
trång och liten. och du jag vill inte se dig mer DÖ och ge vilmertill
mig och plåstra om hans spräckta stjärt. och sug hans minipojksnopp.
PS: jag spräckte din fru med
MVH
Peddot från kumla

__________________________________


david (2007-03-22 - 08:54:22)

hej,

du e äcklig och dålig

mvh david  (ehhhh avslutar man mvh när man tycker att någon är äcklig o dålig ) ????

Efter
det jag har läst både itidningarna och i Jimmys gästbok, så fattar jag
inte att dom är såotroligt dumma så dom går ut o visar bilder på lille
Vilmer.... Det ärså otroligt korkat.
Visst är det kanske lätt att söka upp dom o ta egna bilder eller för att få se bebisen.
Men dom borde ju tänka längre än näsan räcker och inte "blotta" honom när läget ändå är som det är.
Att tidningarna ens vill lägga ut såna bilder förstår jag inte heller. Jo visst fattar jag väl att dom vill tjäna pengar.
Men hallå,,,, tänk lite va..

Att folk orkar hålla på med såna här fjanterier.

Ehhh att jag ens orkar bry mig.. *S*... Jo jag tycker att det är roligt att läsa nyheterna, men inte när det är sånt här.
Jag tycker att dom gör bort sig totalt.

Tack för ordet...........*S*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar