Bloggintresserade

måndag 12 mars 2007

Glansig i ögonen

Vilken underbar dag. Fåglarna kvittrar, solen skiner, barnen som sprang i parken o lekte, bänkarna börjar komma ut o därmed mina vårlökar. Alltså mina tanter börjar visa sig nu när värmen o bänkarna är här.

Inga jobbiga kläder som man måste kränga på sig nu. En lättare munkjacka o gympaskor. Härligt.

Vi stannade till o pratade lite med tanterna, Teddy satte sig o bara njöt. Han satt o sniffade alla dofter, kisade mot solen så han va glansig i ögonen.

Hade tänkt städa av altanen men det klarar jag inte idag för all värk. Så jag får ta det i morgon o hoppas på att värmen är kvar. Annars får jag vänta med de.

Nu ska jag sätta på lite kaffe, sen ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag fundera på vad jag ska ha till middag. Det va längesen jag åt salladen. Njae jag får se.

Ha de gott där ute.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar