Bloggintresserade

söndag 18 mars 2007

Vilka drömmar !!

Vaknade för en liten stund sen.. Jag drömmer så konstigt när jag har så här ont. Ja ok, jag drömmer konstigt i vanliga fall oxå, men ännu mer nu. Jag blev inlagd på sjukhuset, o hunden va med. Men jag måste ha honom i i bilen som står i garaget i källaren. Men det ville jag inte. På den avdelningen jag skulle ligga så fanns det alla sorters sjukdomar.
En gubbe satt o smekte sin frus arm. Hon skulle fått åka hem, men blev dålig i stället, så hon hamnade på den här avdelningen, hon skulle alltså dö nu i stället.
En bit bort i korridoren så är det nyfödda. Efter en stund så kommer min syster in , då har hon jobbigt att andas, det va därför som jag oxå va där. Antagligen har jag väl kanske legat o snarkat så det va därför som jag hade svårt att andas *S* Ja det va så snurrigt o mycket mer som jag drömde, men jag orkar inte skriva allt o det är tråkigt oxå.

Men nu har jag fått sova mer än bara ett par timmar. Är fortfarande trött, så nu stänger jag ner datorn.

Sov gott med er.

Puss & Kram

Anita jag hoppas att det går bra för dig med flyget..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar