Bloggintresserade

fredag 30 mars 2007

Inget om innehållet

Ja då har halva dagen gått. Jag hade jättesvårt att somna sen. Trots
att jag hade bäddat rent i sängen. Jag älskar att krypa ner i renbäddad
säng.



Jag har sån jobbig värk i nacken, ibland känns det som huvet ska åka
baklänges. Det låter som jag har världens största skalle, men den är
ganska normal.... Ja jag menade ju storleks mässigt. Jag sa inget om
innehållet.  *S*



Börjar känna av våren, fortsätter det så här så blir det snart en
spruta. Bara de att läkarna vill inte ge mig den här sprutan för min
allergi, men det är det enda som hjälper. O jag tar den en gång/år. Så
fort det har med cortison att göra så vill dom inte. Men det är så ynka
lite. Jag ska ha den för jag ska till Globen i juni o då ska jag
absolut inte överrösta Il Divo med mina nysningar *S*



Kanske ska ta o gå ut lite igen. Se om det sitter några vårlökar ute ?

Det har kommit upp så många fina blommor. Det blommar överallt.



Har tagit ut en köttbit/kotlett. Har inte bestämt hur jag ska tillaga den än. Ja det blir som det blir.



Ha de gott i solen.



1 kommentar:

  1. förr var jag jätteallergisk, och ville oxå ha den sprutan, men man fick ju nästan böna och be! Helt sjukt när det bara handlar om en gång per år. Och jag vet fler som haft samma problem. Som tur var så är jag inte direkt så allergisk längre... Det har väl försvunnit lite med åldern! :) Kram kram

    SvaraRadera