Bloggintresserade

måndag 26 mars 2007

Pengarna kommer på posten

Har
pratat med en kille på msn, vilka stollar det finns. Visst det kanske
dom säger om mig oxå, men det stör ju inte mig om jag säger så *S*


Han är från Texas, en riktig snygging,,,, tyvärr så va väl inte hjärnan större än en mandel.

Han frågade om jag inte kunde skicka honom lite pengar för han hade en överraskning till mig.



Jag frågade
varför han trodde att jag skulle göra de, o ifrågasatte honom. Ojjj då
blev han sårad o stängde ner. Men han loggade in rätt snart o fortsatte.




Eftersom han trodde att jag va så korkad så frågade jag hur mycket han ville att jag skulle låna på banken ?

Då sa han till mig att inte leka med honom. Jag ?? Leka ???

Nä då, jag leker inte med någon.

Då började han smöra igen, då sa jag till honom att ha ett jävla bra liv för det ska jag ha. Pengarna skickar jag på posten. *S*



Poff så va han borta................................



Lite tidsfördriv är roligt,,,, på avstånd.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar