Bloggintresserade

torsdag 29 mars 2007

Vem har döpt den,,

Jahaa då har nåt hänt med datorn, den är inte som den ska. Får ring till dom i morgon / i dag.



Musen är slö, även att jag har bytt batteri. Vill inte ha en trådlös mus.



Vem fan har döpt den till mus...................



Fattar inte varför den inte vill funka som den ska ?

Satt o spelade betapet med Anita, o det segade som 17 när jag skulle lägga mina bokstäver.

Haaaaa jag vann båda gångerna... Grattis till mig... Jo jag tackar jag.



Läste lite om 27 åringen som mördade lilla Tobias 8 år. Han blev dömd
för mord. Rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivning. Han får inte
släppas ut förrns han är frisk..... Jahaa vem ska säga när han är frisk
????

Psykvården som släppt ut honom tidigare ???

Det tycker jag låter bra. Dom fixar ju detta galant.



Kanske skulle Tobias familj få bestämma vad som skulle hända ? Hur han ska dömmas !!!!



Mmmm kanske inte skulle vara så dumt. Då kanske det skulle bli lite mer ordning o reda...



Ja de kör vi på...



Usch vad hemskt för Tobias familj.... Jag tänker väldigt ofta på dom.



Hoppas att det blir lättare för dom snart...







2 kommentarer:

  1. Har oxå undrat över det.(Musen alltså) Men engelska herrarna vet väl inte att våra svenskar herrar brukar använda den benämningen på de svenska kvinnornas mest åtråvärda plats. Ha de/Blessing

    SvaraRadera
  2. Nä det förstår jag, det är lite pinsamt när man ska ringa supporten om något, sen är det lika bra att ta upp det här med musen.
    - Jo du,, ehhh jag har lite problem med min mus oxå.. *suck*
    -Den är liksom lite slö.... haha..
    Nu fick jag till svar att tryck på knappen på stationen så ska du se att det funkar bättre *S*...

    Det blir liksom, klappa lite på bäret så kommer den igång...
    Ha de gott.

    SvaraRadera