Bloggintresserade

onsdag 28 mars 2007

Vilken sexig röst.

När jag ringde till Telia innan så ska man ju säga sitt ärende. Jag vet
inte hur många gånger jag fick göra om det för jag nös....

- Ursäkta säger telefon rösten, jag uppfattade inte .

Börja om, o vad gjorde jag ? Nöööööööööööös.

- Ursäkta jag uppfattade inte.

Så svor jag till, faaaan...

- Ursäkta jag uppfattade inte.



Det är ju inte klokt. Jag höll på att bli galen. När jag äntligen kom fram va det stängt.



Nästa telefon kö. Banken, plats nr 68... Tar mindre än 5 minuter.



Vilken trevlig kille jag pratade med.  Ehhh  vi pratade i
över en halvtimme. Det jag ville veta va klart på 5 minuter *S*..

Han tackade för ett mycket trevligt samtal.  Mmmm sexig röst hade han.



Ja då har jag legat med migrän i dag igen. Jaaaa Anita, jag vet, jag ska prata med läkaren om det.  *suck* va du tjatar.



Känner mig bättre, som typ baksmälla. 



Sitter o dricker mitt kaffe.  Har knappt inte varit ute i dag, jo bara med Teddy.  Ska gå ut lite sen tänkte jag.



Nä nu ska jag kolla lite i tidningarna. Hoppas att ni har haft en bra dag.

Kramelikram



1 kommentar:

  1. Jag måste berätta om när jag flyttade till åland ifrån stockholm. Jag skulle skaffa ett teleabonemang det blev ett problem när de inte visste vem jag var"det är en åländsk teleoperatör"men när min dam som är åländska ringde och talade om att hon va tillsammans med mig då var det inga problem"jag har aldrig varit med om något liknande i Sverige"
    Du ska veta hur skönt det är att bo på en liten plats, aldrig att du behöver vänta. Fan! Om du skulle behöva vänta i fem minuter så skulle det stå i någon av tidningarna, människorna skulle inte ta det!
    Hoppas att du har det bra!
    Hälsar Richard

    SvaraRadera