Bloggintresserade

måndag 12 mars 2007

Roulette

När det gäller bloggen så är det som roulette. Men vet inte från gång till gång om det funkar..

Har sovit gott ett par timmar. Vaknade med huvudvärk. Men jag har inte lika ont i händerna o fötterna, är lika svullen än.

I vanlig ordning så har jag Anita i öronen.. Vi har inte pratat på hela kvällen. Det blir en stund till sen hoppar jag tillbaka till min goa säng.

Vilka drömmar jag har haft i några nätter nu. Första drömmen adopterade jag o en till en liten bebis. Vem jag adopterade bebisen med vet jag inte. Det blev bråk om vem som skulle uppfostra henne. Mer kommer jag inte ihåg där.
Nu när jag vaknade så hade jag adopterat en liten kille... En sån söt liten bebis. Paret som hade bebisen innan hade inte skött honom alls. Han va nerkissad, så hela han va blöt. Jag tog av honom allt o badade av honom. Han njöt för fullt. Jag kommer bara ihåg att jag fick med mig honom hem o han mådde bra.

Att ibland så vet man inte om det är sant när man vaknar.

Ska lägga mig o titta på Miami Ink som jag spelade in innan. Dom är så läckra guysen.

Sweet Dreams

~ Puss & Kram ~



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar