Bloggintresserade

onsdag 21 mars 2007

Hatar när det kryper i kroppen

Det är skitjobbigt när man ska sova. Allra värst är det precis när du känner att du dalar bort o ska somna,,,, weeeeeeeee då blir du stel som en pinne, o bara sprattlar med benen.... Hatar de, hatar de.. Det är nästan så man kan bli gråtfärdig.

Inget roligt väder att vakna upp till precis, det blåser nästan en liten storm *S*.. Det är grått o trist.  Snön ligger fortfarande kvar.

Sitter här o dricker kaffe, mmm de är gott de.

Måste åka ner till Ica för jag har visst fått nåt på posten.. Bara de inte är dom där f--------e string trosorna som grannen skickar efter.. Vi heter precis samma o bor på samma gata... Så jag har fått ringa till dom här o be dom svartlista mig för jag kommer aldrig att beställa från dom.
Det har inte hjälpt, så sist fick jag
hota dom lite att om jag fick mer skit från dom så skulle jag göra en anmälan.

Jag har inte skickat efter nåt heller.... Antingen är det till mig, eller så har dom skickat fel igen. Det återstår att se sen..

Påfyllning av kaffet nu, sen ska jag läsa tidningen lite.
Ha en bra dag..
Hej hopp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar