Bloggintresserade

onsdag 21 mars 2007

Jävla dommare

Det är så tyst, det enda som hörs nu är fläkten från datorn. Nästan alla fönster är släkta. Teddy mufflar lite ibland, han drömmer. Ligger på rygg som ett S. Han sover ofta med halvöppna ögon, det ser lite otäckt ut.

Har suttit o fnulat runt lite på sidorna. Käkat äckliga äppelchips. Dom kunde varit inne bra mycket längre, orkade inte vänta mer än två timmar.

Läste att en tränare ska kunna få rött kort. Det tycker jag är helt rätt. Jag har tänkt på det flera gånger.
Eller, ja jag har väl mer tänkt på när Marcus va lite o spelade fotboll, jag va med på träningar o matcher.
Tänk er själva en morsa som går helt upp i sonens fotboll. Man står o hojtar, hejjar på, akta dig han kommer där eller där. Öhhh va me.. Passa bollen, ta bollen.  Jävla dommare.....
Jag har blivit tillsagt några gånger att jag ska hålla tyst,, ja ok mer än några gånger då, under flera år *S*....
MEN,,,,,,,,,,,,,,,,,, det går ju inte. Man måste ju stötta sitt barn.
Kom igen Mackan,, kör,,, tackla , gör måååål..... Yeeeeeeeees,,, mål... Snyggt jobbat...

Hmm,, jag hoppas att han inte kommer ihåg allt det där, han är ju trots allt 22 år....

Det är så roligt att tänka tillbaka på vad vi gjorde förr. Det är mycket som man inte tänker på, men vid olika tillfällen blir man påminnd.

Ett bra tag så va det Turtles o karate som gällde, ja då va han liten.. Det va karatesparkar så jag höll på att bli galen. Det va inga hårdare sparkar, men när han stod o sparkade på dörren så sa jag till honom att en dag så händer det nåt. Du kan klämma dig, eller så kan du klämma någon annan.
Lyssnade han ??
Nej då....
En dag så hörde jag ett karate skrik o köksdörren smällde upp på mig. Snacka om att se stjärnor.
Han lugnade sig lite efter de..

Nä nu får det vara bra för denna gången. Hoppas att ni har haft en bra dag, o en minst lika bra natt...

Sweet Dreams.

Puss & Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar