Bloggintresserade

fredag 16 mars 2007

Paus i lets dance

Jag hade inte tänkt titta på det i kväll, men vilken tur att jag gjorde det, annars hade jag missat IL DIVO  . Vilket uppträdande, dom sjunger som gudar... Paret som dansade, ja det va otroligt.
Elvis släng dig i väggen *S*....

Paren i lets dance. Lasse dansade ganska ok,, resten va fantastiska. Nu är det mina favoriter kvar, ja utom Lasse....

Men det är ingen risk att han åker ut. Han kommer säkert att ta hem hela skiten.
Jag förstår inte, om man ska gå efter röstningar på nätet  osv, så vill dom att Lasse ska åka ut....

Jag tycker att det börjar osa skumt när det gäller folkets röster, jag tycker att dom ska redovisa, för jag tror att det fuskas bara för att det ska dra så många tittare som möjligt.
Min åsikt....

Oh va f-n är det för fel på msn ? Det är många som skriver i mailen att dom inte kan logga in.

Oh jag måste ju berätta.. När Il Divo bara dök upp i tv;n så ringde Tilda som är hos mormor o sa att jag skulle titta. När jag pratar med henne så ringer hennes storebror Linkan o säger att titta på tv;n det är Il Divo.. *S*
Ja dom har allt fått lära sig vilka dom är.. Klart att dom ska lyssna på riktig musik *skrattar*

Cu Later





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar