Bloggintresserade

torsdag 1 mars 2007

God Morgon ;)

Nu har jag suttit o tittar runt bland bloggarna som jag brukar kolla. Väntar fortfarande på att en ska skriva *S*


Har fixat lite med mitt psp. Tubat, det är avslappnande.


Har pratat med Anita i hur många timmar som helst nu. Jag märker knappt att jag har headsetet på mig längre. *S*


Vi har haft lite gnabb i kväll. Hon tjatar, jag skäller, jag tjatar, hon skäller, hon lyssnar, jag pratar, jag lyssnar hon pratar, MEN  som Tony i Lets dance säger................


- Allvarligt så har hon svårt att vara tyst o lyssna.......... Sorry , men jag älskar dig ändå *S*


 


Pratade en kortis med sonen oxå innan han åkte till jobbet. Allt lugnt o skönt där.


Hmm vet inte om jag har skrivit de redan, ja jag får skylla på att jag är trött ... Har inte sovit än. Så i natt blir det ingen snark test *S*


Nu är det sängen o kudden som gäller. Sätta tv;n på en timme så man kan somna till den.


Teddy ligger o sprattlar i min säng nu, han drömmer visst nåt. Innan låg han på rygg på sin kudde ( i min säng ) , han rullade runt, tittade upp o fattade inget. Ögonen gick i kors på honom.


Han är så go så... Nu ska jag snuffsa i pälsen på honom lite. Min lilla håriga bebis. hahaha..


Natt natt sov gott.


~ Puss & Kram ~


 



 


Teddy bara en liten valp

1 kommentar:

  1. såg jag! :) Hoppas att du har en bra helg! kram

    SvaraRadera