Bloggintresserade

torsdag 13 januari 2011

Tuttlyft !!!

 


Sitter o kollar på plastik kirurgerna eller va de heter.


De kom in en kvinna på 20 år som hade ganska stora hängande bröst,, o som ville lyfta dom. Hon tycker att hon ser ut till att ha fött 5 barn, vilket hon Inte har.


Jag skulle aldrig gjort de förrns jag hade fött dom barn jag vill ha, sen hade jag kanske tänkt på ett lyft.


Nu är de en annan kvinna som lyfter pannan,,, man får se hur dom stoppar in fingrarna o särar på huden från själva pannan.. De är intressant...


Nu lyfter dom påsarna på samma pannlyft. Jag skulle aldrig göra nåt sånt här bara för att se några år yngre ut.


Däremot om de hade varit för att man har problem eller om man får en massa överskottshud när man går ner i vikt. För de kan man oxo få problam med.


Nä, kaffe, äpple o kirurgi bättre kan de inte bli =)


De rimmade ju =)


 


Puss I Pannan ♥

6 kommentarer:

  1. ...stoppar fingrarna under huden???? För att se sånt måste man nog vara hårdhudad...Burra urra...Ha det gott.Kramiz

    SvaraRadera
  2. det verkar vara ett program som jag ska undvika att titta på. Är nog för blödig för det. Åldern kommer i alla fall utan att man lyfter sig. Se bra ut? Jo men det är insidan som räknas. *ler* Kram.

    SvaraRadera
  3. Urra burra säger jag oxå. Inget för mig. Har svårt att ta bort en flis. Bara det. Men medicinkvinna vill jag gärna va. Kram du goa!

    SvaraRadera
  4. Ja då är jag hårdhudad för jag älskar såna program, jag skulle gärna vara med på en operation.. Puss o Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
  5. Javisst är de insidan som räknas. Men jag förstår dom som verkligen lider o vill göra nåt åt de.. Jag tycker att åldern har sin charm med eller utan rynkor... Ha en mysig kväll kramkram ♥

    SvaraRadera
  6. Ja visst är de tufft, men intressant. Då är de värre att se när djur opereras... Ha en bra kväll kramkram♥

    SvaraRadera