Bloggintresserade

lördag 15 januari 2011

Stackars Mamma Blev Inte ??

 


Sådär ja, nu är magen mätt o go. Sitter o pimplar kaffe o halvtittar på en film på 3;an.


Ja se den kärleken, den va nog bra. Ja slutet va bra i alla fall.


Rob Lowe är en bra skådis o han är snyggare nu än när han först blev känd som ung. Han har liksom växt i sin kropp =)


Det är så mörkt ute, tråkigt o dystert. Visst jag älskar snön o vintern, men nu vill jag att våren ska vara på väg. Jag vill kunna gå ut o gå längre promenader igen. Jag hann ju precis börja när hösten o vintern kom.


Nu är jag lite rädd när jag går ut ifall jag ska halka, de har jag alltid gjort varenda vinter. O nu säger jag inget mer om de för då drattar jag väl i backen.


Mamma ringde nu o frågade om jag ville ha lite mat ?


Jag började skratta, för när jag lagade mat häromdan o frös in så fick mamma lite.


Mamma - De va gott, jag hade kunnat äta mer.


Jag - Men blev du inte mätt ?


Mamma - Mätt med den lilla portionen..


Jag - Vadå lite ,, de va väl inte lite ?


Mamma - Joo Anneli ,, efter dina småportioner så tycker du väl att de va mycket..


Jag - Men de kunde du väl sagt så hade du fått mer.


Mamma - Nä jag tog en knäckemacka till..


Jag har skattat åt detta, här gör jag mig till o ska ge mamma mat så hon slipper laga mat till sig själv när hon jobbar / vakar så blir hon inte mätt hahahaha.. Stackars lilla mamma =)


Ja de får jag hålla bättre koll på nästa gång...


Jag skulle få in en portion sen,,, vi får se om jag får 2 risgryn som hämnd hahaha..


Nu ska jag ringa o försöka få tag i 2 personer,, ja inte båda samtidigt men jag börjar med den bästa ♥


Ha nu en mysig kväll o va rädda om er..


 


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar