Bloggintresserade

måndag 31 januari 2011

Blir MÖRKRÄDD !!!

 


Jag förstår mig inte på hur vissa människor är ?


Mycket kan jag förstå, sätta mig in i o t o m acceptera.. Men när jag fick ett mail från en kille på 15 år som skriver ;


 


tjena snygging ! ;) vill du chatta ? bild och webbkamera finns på msn !! ;)


 


Hallå,,, va fan är de för fel i huvet på den här killen ? OM han nu är 15 år som det står i hans profil så borde han söka hjälp....???!!!

Har ungen inga föräldrar ? Är han i behov av en ny mamma ? Eller vill han försöka prata snusk ?

Jag mailade till admin för den här sidan o berättade vad han skrivit. Jag skrev att dom borde tillrättavisa honom på något sätt.. De kan ju hända ungen nåt...

Tänk om han går med på att träffa en i min ålder, han kan ju inte vara säker på att jag är en tjej/kvinna ?

Jag kan ju ha skapat mig ett konto där jag låssas vara vem som helst, jag är en man som mer än gärna vill komma i kontakt med små goingar.

Baaaaaaaaah ,,, jag höll på att börja gråta när jag insåg hans ålder osv.

 

Nä hoppas att dom skrämmer upp honom rejält.

 

Ja på tal om att få hicka så fick jag ännu ett mail från en kvinna o de är inget ovanligt så jag svarade..

MEN jag fattade ju inte att hon hade ett intresse o vill gärna träffa en annan kvinna =D

Fy fasen så blåögd jag är..

Nu ska jag spela betapet. Ha de gott.

 

Puss I Pannan  ♥

1 kommentar: