Bloggintresserade

måndag 17 januari 2011

Rå Mat

 


Sådär ja,, då va stakarna nerplockade så nu kanske man kan få sig ett =)


Nää ,,, skämt o sido.. De va ett dåligt skämt oxo =)


Jag fattar inte att de ska vara så svårt att ta tag i saker o ting. Jag ska rensa ut min lgh för att jag inte trivs som de är nu.


Men jag vill bara kasta bort så gott som allt.


Ah de får vara idag oxo. Kanske tar jag tag i de i morgon, de ser vi sen.


Snön har börjat smälta,,, ja ganska mycket. De har regnat en del så de är glashalt ute. Jag vågade knappt gå ut innan med Teddy.


Vad jag längtar till snön har försvunnit så jag vågar gå ut på lite längre promenader.


De rikitigt kryper i benen på mig..


De är matlagning på tv8,, dom är så duktiga. Men jag fattar inte varför dom alltid måste laga rå mat ?


De ser inte gott ut heller när maten är rosa.


Nä jag måste se klart..


 


Toodles ♥

1 kommentar: