Bloggintresserade

lördag 22 januari 2011

Hurricane !!!

 


Himmel o pannkaka.. Cirkusen har precis varit hos mig.. Den drog in som en hurricane o lämnade en saknad när den försvann.


Visst va de Nina, Marcus o Liam som kom hit. Dom hade köpt med sig den goaste glassen som finns. GB;s lättglass-vanilj. Den är farligt god.


Tilda, Linus o mamma kom oxo in en stund. De är inte ofta jag träffar mina barn nu,, dom har så mycket annat för sig, precis som de ska vara.


Marcus o Liam har busat så vi har skrattat som galningar. Liam va helt slut, ja jag känner oxo av de.


Nina är så hjälpsam, hon hjälpte mig att duka av o ställa in i disken. De gör mig så glad  =)  Hon är alltid gullig..


Jag skulle ha varit på viktträff idag på A6 men kom inte iväg för jag hade ont i magen o va helt slut.


De kan ha varit nåt med kinamaten jag åt igår kväll, ja jag vet inte. De är bättre nu i alla fall. Men lessen blev jag att jag inte kunde vara med.


Nu ska jag ta o ringa till Margot som jag busringde till en annan dag. Ja hon skulle oxo kommit med åkte på en förkylning..


Ha en mysig kväll o va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar