Bloggintresserade

onsdag 12 januari 2011

Den perfekta vaginan !!!

 


Jag tror jag smäller av. Här sitter jag o bläddrar lite bland kanalerna o hamnar på tv4 där dom sitter o berömmer varandras yoni = vagina.


Dom sitter i en ring o den som visar upp sin får titta på sig / sin i en spegel .


Sen bestämmer hon om dom andra får titta eller inte.


O vem vill sitta o titta på varandras yoni´s ???  Ja ok de finns väl dom som vill de.


De är väl bättre att dom gör ett program där dom kan dra in lite pengar o ge till dom fattiga istället för att visa sina vaginor .....


Programmet avslutades med en gipsvägg med olika yoni´sar...


Nä, nu blir de polisen på tv4 istället sen är det sängen som gäller.


Dröm sött o va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥

12 kommentarer:

  1. jag såg det med..Stackars programledaren hon hade inte lätt för att vara objektiv inte..Vojne vojne..Nuskall jag ut med trasselsudd sen får det bli sängen..

    SvaraRadera
  2. sitter dom o pillar sig i muffen o sen kramas dom o tycker att dom va så duktiga som klarade av att se sin muff.. Ja de finns folk till allt ta mig tusan. Jag ska väcka min lille sudd nu så han får en nattakiss för nu är de sängen o min goa kudde som gäller. God natt o sov gott kramkram ♥

    SvaraRadera
  3. synd om människorna....säjer jag bara...jag är glad att jag missade programmet....Var ska det bli av mänskligheten?
    Suck! Hoppas du ha det bra i alla fall *Ler och kramar om*

    SvaraRadera
  4. ClintEastWoodsBlogg12 januari 2011 kl. 12:20

    Asg Allvar vilket jäkla program .. haha ska kolla på tv4 play haha ... I´ll be back !

    SvaraRadera
  5. missade jag också, som tur var. Kvällstrött som jag är så sover jag vid den tiden. Men vilket konstigt intresse, undrar vad det hela gick ut på? Störst, bäst och vackrast, eller? Kram till dig.

    SvaraRadera
  6. råkade också se det... Haha! Sjukt tycker jag, samtidigt som det är lite smått galet... Hehe! Hoppas att allt är bra med dig. Kram

    SvaraRadera
  7. såg inte det. Men så sjukt.Fasen inget att se, finns väl vackrare saker utforska. kramar och ha det bäst.

    SvaraRadera
  8. Ja du,,, de är minsann inte lätt alla gånger, jag satt nog mest o såg ut som en fågelholk hahaha..Ha en mysig kväll puss o kram ♥♥♥

    SvaraRadera
  9. Hahaha ja kolla upp de så får du se nåt "intressant" hahaha..

    SvaraRadera
  10. De handlade om att dom tyckte att deras vaginor va för stora eller för annorlunda. Jag vet inte jag såg inte hela programmet. De är bara att gilla läget o inse att alla är olika =) Du missade inget.. Kramkram ♥

    SvaraRadera
  11. Ja tack, de är bara bra här. Hoppas du oxo mår bra. Galet program , ja de håller jag med om. Jag vet inte om dom fick ut nåt av de ? Jag fick de i alla fall inte =) Kramkram ♥

    SvaraRadera
  12. Hahaha ja de va inget vidare program, så du missade inget. De kommer säkert i repris ... Om inte så finns de säkert så du kan se de på nätet hahaha... Ha en mysig kväll kramkram ♥

    SvaraRadera