Bloggintresserade

torsdag 20 januari 2011

Jag Skäms !!!

 


Ja, jag skäms över mig själv o mitt gnällande. Tänk om man kunde stanna upp o tänka till ett par gånger innan man gnäller o har sig !


Jag har pratat i över 1 timme med min ♥vän..


X - kan vi säga ...


Nä, jag vet inte vad jag ska skriva  ? Jag vill skrika rakt ut.


Livet är så fruktansvärt orättvist.


X vill, ja jag oxo att vi ska försöka träffas en dag nästa vecka. Men jag är så rädd ,,, tänk om jag går med en förkylning som jag inte känner av eller om jag har varit i närheten av någon som är sjuk ? Någon på Ica, apoteket mm kan ju bära på nåt virus/flunsa ?!.


X får absolut inte utsättas för något nu eftersom proverna som har tagits är höga så nu blir de cellgifter.


De är kaos i huvet på mig, mitt hjärta värker när jag tänker på detta. De enda jag kan göra är att be till högre makter, gråta i min ensamhet för att få ur mig det som gör mig lessen för X;s skull så att jag ska kunna vara ett stöd för X.


Verkar de snurrigt ?  Ja, de är inget mot vad de är i huvet på mig.


Varför kan jag inte göra nåt för att hjälpa X ??


Jag vill hålla om X o säga att jag Älskar X ,, o att allt ska bli bra för de ska de bli !!


Jag måste ju säga att X är precis som mig,, vi älskar att skratta o dumma oss. Jag fick mig många skratt ikväll ....


Galenpanna är vad X är   =)


Ha gärna med Er X i era tankar ♥


 

5 kommentarer:

  1. vi är med dig..kramis

    SvaraRadera
  2. Förstår att du har det tufft nu. Och livet kan vara orättvis.Men så goe vänner som ni är .så kan du ju hjälpa till med ditt stöd. Om denna person vill träffa dig. Varför gå och vara rädd att bli förkyld. Go tjejen och var där, Betyder nog mer än mycket annat för x.Gråt Anneli. Men var inte rädd vara där. Stor tröste kram fråm mig

    SvaraRadera
  3. Jo jag ska träffa henne OM jag inte känner av nåt. De blir alltid nåt från min sida så jag inte kan osv osv bla bla... Stackars X blir så trött på mig o mina "avbokningar" =) Jag önskar så att X fick känna av det jag känner från er. Ert sätt att finnas så fort man behöver o även i vanliga fall. Skicka era varmaste tankar till X o håll tummarna så att hon kommer att må bra. X är en riktig kämpe o de har jag sagt till X. Ha en underbar helg o va rädda om er Puss & Kram ♥

    SvaraRadera
  4. ...mig. Min man hade leukemi i sju år och var till och från mycket infektionskänslig. Vi vågade knappt andas i hans närhet vissa dagar....men du....han är frisk nu! Det finns alltid hopp!

    SvaraRadera