Bloggintresserade

tisdag 4 januari 2011

Full I Skratt / Bilder

 


Igår kväll när jag kom hem efter träffen med tjejerna så skulle jag plocka upp lite som jag hade handlat...


Jag började skratta när jag såg den här ostkroken som lilla M hade tuggat på lite.


Ja de va en av tjejerna som hade med sig sin goa dotter, som jag fick gulla med.. Den hade hon tappat ner i min kasse. Så de va jag bara tvungen att ta ett kort på =)


Jag har ju en påse här till Liam,, men de va ett tag sen jag köpte dom så dom kanske inte är så goda längre ?


Får köpa nåt annat gott till trollungen..


 



 


Jag fixade ju en ny mobil som jag ska ha som hemtelefon o den är så skön att hålla i... Den är lite större än min andra mobil,, ja o den är jättefin att se på oxo.. Den tror jag att mamma oxo får byta till när de blir dags för henne.. Ja självklart Om hon vill ha den. O om den funkar som den ska alltså..



 


Sitter o tittar lite på tv4 om harmyntade barn. Det är synd om dom när dom blir retade. Jag tycker att det är fruktansvärt.. Alla får ju inte den hjälpen som behövs...


Oj nu är de en snygging som är tränare,, hinner inte sitta här o skriva nu när de finns nåt snyggt att se på =)


Puss I Pannan  ♥

4 kommentarer:

  1. om du går in kickans blogg så ser du jag har kommeterat hennes inlägg OM LAPPTÄCKET. PRÖVA TRYCK PÅ MIN KOMMETARNAMN.KRAMEN Och jag håller dörren öppen;-)

    SvaraRadera
  2. ja det var en snygg telefon.

    SvaraRadera
  3. Vaaa ska jag in på kickans blogg o klicka på din kommentar ? Men jag kan ju i alla fall inte skriva inne hos dig =( Ja den vibrerar gött vetdu =) Puss I Pannan ♥

    SvaraRadera
  4. att klicka på ditt namn där.... De är inte länkat =( Varför kan jag inte gå in till dig o skriva direkt ???

    SvaraRadera