Bloggintresserade

måndag 10 januari 2011

GoKväll I Stugorna

 


Hoppas att ni har sovit gott... Som ni märkte blev de sent för min del, men jag kunde inte slita mig från tv;n.


Först K1 o sen om Juliana som föddes utan ansikte.


De är helt otroligt hur dom får till de med kirurgi. Att dom kan bygga upp ett nytt ansikte då hon inte hade alla ben i ansiktet..


Jag har sovit bort halva dagen, men jag har precis gått upp. Jo då, Teddy har varit ute o han har fått sitt. De är Alltid Teddy som går först när de är nåt,, sen får jag tänka på mig själv nu när inte sonen bor hemma. Annars hade de ju varit han först o främst.


Jag tog lite bilder på min ena amaryllis inatt så jag ska se om de blev nåt bra foto..


Ha en mysig kväll... Va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥

2 kommentarer:

  1. om Juliana hade jag velat se... Det måste ha varit rätt fantastiskt. Kvällskram

    SvaraRadera
  2. du sett. De är helt otroligt vad dom kan göra. Jag måste erkänna att de va först lite otäckt att se henne, det gjorde så ont i mig men hon va som vilken liten tjej som helt.. Kramkram ♥

    SvaraRadera